2014年10月12日星期日

C2010-538全真問題集、C2010-656勉強の資料、P2090-068試験過去問

IBMのC2010-538認定試験に関連する知識を学んで自分のスキルを向上させ、C2010-538認証資格を通して他人の認可を得たいですか。IBMの認定試験はあなたが自分自身のレベルを高めることができます。C2010-538認定試験の資格を取ったら、あなたがより良く仕事をすることができます。この試験が非常に困難ですが、実は試験の準備時に一生懸命である必要はありません。IT-Passports.comのC2010-538問題集を利用してから、一回で試験に合格することができるだけでなく、試験に必要な技能を身につけることもできます。

IBMのC2010-656の認定試験に合格すれば、就職機会が多くなります。IT-Passports.comはIBMのC2010-656の認定試験の受験生にとっても適合するサイトで、受験生に試験に関する情報を提供するだけでなく、試験の問題と解答をはっきり解説いたします。

P2090-068試験は簡単ではありません。専門的な知識が必要で、もしあなたはまだこの方面の知識を欠かれば、IT-Passports.comは君に向ける知識を提供いたします。IT-Passports.comの専門家チームは彼らの知識や経験を利用してあなたの知識を広めることを助けています。そしてあなたにP2090-068試験に関するテスト問題と解答が分析して差し上げるうちにあなたのIT専門知識を固めています。

人生には様々な選択があります。選択は必ずしも絶対な幸福をもたらさないかもしれませんが、あなたに変化のチャンスを与えます。IT-Passports.comのIBMのC2010-656試験トレーニング資料はIT職員としてのあなたがIT試験に受かる不可欠なトレーニング資料です。IT-Passports.comのIBMのC2010-656試験トレーニング資料はカバー率が高くて、更新のスピードも速くて、完全なトレーニング資料ですから、IT-Passports.com を手に入れたら、全てのIT認証が恐くなくなります。

試験番号:C2010-538 全真問題集
試験科目:IBM Tivoli Monitoring V6.2.2 Implementation
問題と解答:全120問

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試験番号:C2010-656 勉強の資料
試験科目:IBM SmartCloud Control Desk V7.5 Service Request Management Implementation
問題と解答:全120問

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試験番号:P2090-068 学習資料
試験科目:IBM Information Mgmt Informix Technical Mastery Test v3
問題と解答:全42問

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IT-Passports.comは受験者に向かって試験について問題を解決する受験資源を提供するサービスのサイトで、さまざまな受験生によって別のトレーニングコースを提供いたします。受験者はIT-Passports.comを通って順調に試験に合格する人がとても多くなのでIT-Passports.comがIT業界の中で高い名声を得ました。

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NO.1 Under what circumstance should an incident be made global by checking the Global Incident
check box?
A. when an incident is related to a problem
B. when the Affected By person is a Very Important Person
C. when an incident affects many users or causes other issues
D. when an incident needs to be managed by teams in different countries
Answer: C

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NO.2 In IBM SmartCloud Control Desk V7.5, which statement is true about escalation activation for
a specific Service Level Agreement (SLA)?
A. An escalation can be activated if its validation fails.
B. When the status of a SLA is changed, the associated escalation changes status automatically.
C. When the Activate/Deactivate Escalation action is used to activate the escalation, the associated
SLA changes status.
D. When an escalation is created for an active SLA, the Activate/Deactivate Escalation action must
be used to activate the escalation.
Answer: D

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NO.3 What is the purpose of selecting the Known Error check box?
A. It copies the problem summary and details to a new Bulletin Board Message for all users to see.
B. It enables the New Row button on the Related Records tab so additional records can be linked to
the problem.
C. It adds the problem to the collection of known errors that service desk agents use to provide
quick resolution to related problems.
D. It removes the current problem from the list being worked by a problem analyst because it is
already being worked with another record.
Answer: C

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NO.4 If a response plan is applied to an existing work order, which two fields will be overwritten on
the work order by the response plan if defined? (Choose two.)
A. Priority
B. Vendor
C. Customer
D. Owner Group
E. Service Group
Answer: B,D

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NO.5 The Weight field is used in the calculation of which option when working with questions for
surveys?
A. survey reports
B. user responses
C. question ratings
D. ordering the questions in a survey
Answer: A

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NO.6 In IBM SmartCloud Control Desk V7.5, which two calendar types are available to be used with
Service Level Agreements in the Service Level Agreement application? (Choose two.)
A. Time Calendar
B. Custom Calendar
C. Frequency Calendar
D. Applies To Calendar
E. Calculation Calendar
Answer: D,E

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NO.7 Which Key Performance Indicator is included with the Service Catalog content?
A. Catalog Orders in Approval
B. Service Catalog Waiting for Approval
C. Catalog Orders in Waiting for Approval
D. Service Catalog Service Requests Waiting for Approval
Answer: D

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NO.8 What are two methods to place a new Service Request (SR) under a Service Level Agreement
(SLAy? (Choose two.)
A. The SLA is applied with an action within a workflow.
B. Click the Apply SLA action from the Select Action menu.
C. A ticket template includes a SLAt0 be applied to the SR.
D. A SLA is defined as part of the classification used on the SR.
E. The self-service user selects a valid SLA when creating a new SR.
Answer: A,B

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